Consumentenservice, klachten en advies

groenideeConsumenten, gemeenten, preventie-instellingen en coffeeshops raadplegen stichting WeSmoke voor informatie. Bij gelegenheid creëren wij een denktank en raadplegen we coffeeshops en verschillende deskundigen om projecten te realiseren. Projecten als stapavond voor ouders, het keurmerk coffeeshops en de trainingen voor de coffeeshopmedewerkers zijn mede tot stand gekomen vanuit deze samenwerking.
Naast directe advisering en voorlichting is WeSmoke ook in te zetten als gastspreker of panellid op dit onderwerp.

Tijdens politieke verkiezingen zijn wij actief betrokken bij opkomstbevordering en verkiezingsscampagnes. Wij geven stemadvies aan onder andere consumenten en coffeeshopbezoekers.

Consumentenservice en Klachtenlijn
De consumentenservice is een vraagbaak en klachtenrubriek voor cannabisconsumenten, coffeeshop-bezoekers en direct betrokkenen die antwoorden zoeken op hun vragen of een misstand aan de kaak willen stellen.
Hiervoor kan gebruik worden gemaakt van ons contactformulier.

Alle meldingen worden anoniem behandeld en in overleg gebruikt voor doelstellingen van stichting WeSmoke.


consumentenserviceJe kunt hier anoniem een klacht indienen of een vraag stellen over relevante onderwerpen die te maken hebben met cannabis, de verkoop ervan of het drugsbeleid in Nederland.
Voorbeelden zijn problemen bij de aankoop van cannabis in de coffeeshop, problemen met politieoptreden, vervuilde wiet of vragen over de nieuwste wetgeving en lokaal beleid. Vragen op het gebied van medicinale toepassingen worden ook beantwoord.